سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
سروش دل
 
 
ای آن که با رازگویی طولانی اش، همدم عارفان گشت و لباس دوستی اش را بر تن ترسیدگان پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ] 




»» بیماری پارکینسون parkinson\s diseas

بیماری‌ پارکینسون‌ یک‌ بیماری‌ دستگاه‌ عصبی‌ مرکزی‌ در بزرگسالان‌ مسن‌تر که‌ مشخصه‌ آن‌ سفتی‌ عضلانی‌ پیشرونده‌ تدریجی‌، لرزش‌ و از دست‌ رفتن‌ مهارت‌های‌ حرکتی‌ است‌. این‌ اختلال‌ هنگام‌ رخ‌ می‌دهد که‌ نواحی‌ خاصی‌ از مغز توانایی‌ خود در تولید دوپامین‌ (یکی‌ از ناقلین‌ عصبی‌ در مغز) را از دست‌ می‌دهند.
 www.Parsiblog.com
علایم‌ شایع‌:

1. لرزش‌، به‌ خصوص‌ در حالت‌ عدم‌ حرکت‌ اندام‌
 
2. سفتی‌ عضلانی‌ و کندی‌ حرکت‌ در کل‌ بدن‌
 
3. قامت‌ خمیده‌
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دکتر سلیمی راد ( چهارشنبه 91/4/21 :: ساعت 9:1 صبح )


»» اینگونه نگاه کنیم

www.Parsiblog.com
1. مرد را به عقلش نه به ثروتش


2. زن را به وفایش نه به جمالش


3. دوست را به محبتش نه به کلامش


4. عاشق را به صبرش نه به ادعایش


5. مال را به برکتش نه به مقدارش


6. خانه را به آرامشش نه به اندازه اش


7. اتومبیل را به کاراییش نه به مدلش


8. غذا را به کیفیتش نه به کمیتش


9. درس را به استادش نه به سختیش


10. دانشمند را به علمش نه به مدرکش


11. مدیر را به عمل کردش نه به جایگاهش


12. نویسنده را به باورهایش نه به تعداد کتابهایش


13. شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش


14. دل را به پاکیش نه به صاحبش


15. جسم را به سلامتش نه به لاغریش


16. سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دکتر سلیمی راد ( چهارشنبه 91/4/21 :: ساعت 8:31 صبح )

»» با ابداع دستگاه FMRI ، امکان برقراری ارتباط با بیماران در کما



www.Parsiblog.com


محققان دانشگاه ماستریخت در هلند دستگاهی را ابداع کرده اند که صدا را به افرادی که اصلا قادر به صحبت یا حرکت نیستند، هدیه می دهد و امکان برقراری ارتباط با بیمارانی که در کما هستند را فراهم می کند. این دستگاه بر پایه تحقیقات پیشین ساخته شده است که از فناوری اسکن fMRI از آن استفاده شده بود. در این شیوه افراد می توانند پاسخ بله/ خیر داده و یا به سوالات چند گزینه ای پاسخ دهند. این راهبرد جدید امکان مکالمه کاملی را فراهم می کند.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » mastane_j ( سه شنبه 91/4/20 :: ساعت 1:40 عصر )


»» تازه ترین خبرهااز دنیای آی تی و تکنولوژی:

دکمه Unprint را فشار بدهید تا کاغذ سفید تحویل بگیرید

آی تی


به نظر شما اسم این دستگاه را چه می توان گذاشت؟ کاملا شبیه یک پرینتر است. اما تفاوت اش در اینجا است که کاغذ های پرینت شده را در آن قرار می دهید و از طرف دیگر کاغذ سفید تحویل می گیرید!
مهندس های سازنده این دستگاه، راهی پیدا کرده اند که با استفاده از لیزر، جوهر را از روی کاغذها پاک کنند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. آنها از لیزر سبز برای این کار استفاده می کنند چرا که بیشترین توانایی را برای این کار دارد.

محقق های دانشگاه کمبریج از پالس های کوتاه لیزر برای پاک کردن کلمات و تصاویر از روی کاغذ استفاده کرده اند. لیزر در واقع جوهر روی کاغذ را بخار می کند. اما به گونه ای که آسیبی به خود کاغذ زده نمی شود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » mastane_j ( سه شنبه 91/4/20 :: ساعت 1:12 عصر )


»» پورپورای آلرژیک ـ purpura allergic


پورپورای‌ آلرژیک‌(پورپورای آنافیلاکتویید؛ پورپورای هنوخ - شوئن لاین) یک‌ اختلال‌ آلرژیک‌ به‌ صورت‌ خونریزی‌ ناگهانی‌ داخل‌ پوستی‌ یا روده‌ای‌. این‌ اختلال‌ ممکن‌ است‌ مفاصل‌ (معمولاً زانو، مچ‌ پا، ران‌، مچ‌ دست‌ و آرنج‌)؛ پوست‌ ساق‌ پا، ران‌ شکم‌؛ لوله‌ گوارش‌ و کلیه‌ را درگیر نماید. این‌ اختلال‌ کودکان‌ و بیشتر پسران‌ (8-2 ساله‌) را مبتلا می‌سازد.

www.Parsiblog.com

علایم شایع :


1. تب‌ خفیف‌

2. وجود پروتئین‌ و خون‌ در ادرار

3. وجود پروتئین‌ و خون‌ در ادرار

4. التهاب‌ مفصلی‌ در ناحیه‌ مچ‌ پا، زانو، ران‌، مچ‌ دست‌ یا آرنج‌

5. گلودرد حدود دو هفته‌ قبل‌ از سایر علایم‌

6. بثورات‌ (ضایعات‌) پوستی‌ خارش‌دار که‌ به‌ نظر می‌رسد درست‌ در زیر سطح‌ پوست‌ می‌باشند. این‌ ضایعات‌ معمولاً در ناحیه‌ ساق‌، ران‌ یا قسمت‌های‌ تحتانی‌ شکم‌ بروز می‌کنند ولی‌ ممکن‌ است‌ به‌ طور منتشر در سراسر بدن‌ وجود داشته‌ باشند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دکتر بیگدلی ( یکشنبه 91/4/18 :: ساعت 4:54 عصر )


»» بسته شدن مجرای گوش توسط موم گوش ـ earwax blockage

 بسته‌ شدن‌ مجرای‌ گوش‌ توسط‌ موم‌ گوش‌ عبارت‌ است‌ از تولید بیش‌ از اندازه‌ موم‌ گوش‌ (سرومن‌) که‌ باعث‌ بسته‌ شدن‌ مجرای‌ خارجی‌ گوش‌ شود. موم‌ گوش‌ توسط‌ غده‌های‌ موجود در مجرای‌ گوش‌ تولید می‌شود و نقش‌ محافظت‌ از مجرای‌ خارجی‌ گوش‌ را بر عهده‌ دارد. مجرای‌ خارج‌ گوش‌ از پرده‌ گوش‌ به‌ محیط‌ بیرون‌ از گوش‌ کشیده‌ شده‌ است‌. میزان‌ تولید موم‌ در افراد مختلف‌ متفاوت‌ است‌. در بعضی‌ از افراد، موم‌ آنقدر کم‌ تولید می‌شود که‌ هیچگاه‌ به‌ طور محسوس‌ در گوش‌ جمع‌ نمی‌شود. اما در بعضی‌ از افراد، تولید موم‌ آنقدر زیاد است‌ که‌ هر چند ماه‌ مجرای‌ گوش‌ را کاملاً مسدود می‌کند.

  بسته شدن  گوش
 
علایم‌ شایع‌:
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دکتر بیگدلی ( یکشنبه 91/4/18 :: ساعت 4:33 عصر )


»» .....

چیزی نمیتونم بگم فقط بخونید ...

چند وقت پیش با پدر و مادرم رفته بودیم رستوران که هم آشپزخانه بود هم چند تا میز گذاشته بود برای مشتریها ,, افراد زیادی اونجا نبودن , 3نفر ما بودیم با یه زن و شوهر جوان و یه پیرزن پیر مرد که نهایتا 60-70 سالشون بود ,,

ما غذا مون رو سفارش داده بودیم که یه جوان نسبتا 35 ساله اومد تو رستوران یه چند دقیقه ای گذشته بود که اون جوانه گوشیش زنگ خورد , البته من با اینکه بهش نزدیک بودم ولی صدای زنگ خوردن گوشیش رو نشنیدم , بگذریم شروع کرد با صدای بلند صحبت کردن و بعد از اینکه صحبتش تمام شد رو کرد به همه ما ها و با خوشحالی گفت که خدا بعد از 8 سال یه بچه بهشون داده و همینطور که داشت از خوشحالی ذوق میکرد روکرد به صندوق دار رستوران و گفت این چند نفر مشتریتون مهمونه من هستن میخوام شیرینیه بچم رو بهشون بدم ,,
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » mohsen_f ( یکشنبه 91/4/18 :: ساعت 12:29 عصر )

»» بی فرهنگی هایی که برخی زرنگی می پندارند

www.Parsiblog.com
معنای واژه های "زرنگی" و "آدم زرنگ" می تواند از تعابیر مختلفی برخوردار باشد. گاهی اوقات "زرنگی" به ذکاوت و استعداد در انجام موفقیت آمیز کارها اطلاق میگردد و گاهی نیز به توانایی های ذهنی و جسمی. متاسفانه در اندیشه برخی از مردم به اشتباه این دو واژه به معنای زیر پا گذاشتن حقوق دیگران، رعایت نکردن قانون و نادیده گرفتن آداب اجتماعی در نظر گرفته می شود. در ا;دامه به 11 عملی که بعضی افراد از آن تعبیر به "زرنگی" میکنند اشاره می کنیم:

1- عبور از چراغ قرمز
رانندگانی که با دیدن چراغ زرد بجای کم کردن سرعت خود پایشان را روی پدال گاز فشار می دهند تا گرفتار چراغ قرمز نشوند، به این خاطر که چند ثانیه ای جلو بیفتند، تصور میکنند با عملی هوشمندانه اقدام به "زرنگی" میکنند که بر خلاف تصور این کار سبب افزایش احتمال تصادفات در معابر و تقاطع خیابانها میگردد و در اصل ریسک صدمات جانی و مالی را افزایش می دهند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » mastane_j ( یکشنبه 91/4/18 :: ساعت 8:56 صبح )

»» پیرمرد و مدیریت ...

در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاس‌ها سه تا پسر بچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند، بلند با هم حرف می زدند، هر چیزی را که در خیابان افتاده بود شوت می‌کردند و سر و صدای عجیبی راه انداختند. این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملاً مختل شده بود. این بود که تصمیم گرفت کاری بکند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » mastane_j ( یکشنبه 91/4/18 :: ساعت 8:47 صبح )

»» توجه توجه خیلی خیلی مهم :دوشنبـه این هفتـه ؛ \قـطع اینتـرنت\ در

دوشنبـه این هفتـه ؛

"قـطع اینتـرنت" در کمیـن 300 هـزار کاربـر

www.Parsiblog.com


نزدیک به300 هزار کامپیوتر در سراسر جهان ممکن است روز دوشنبه امکان اتصال به اینترنت را از دست بدهند. این قطعی موقت، ناشی از آلودگی این سیستم‌ها به ویروسی موسوم به " DNS Changer" است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از عصر ایران؛ کاربرانی که کامپیوترهایشان به ویروس DNS Changer آلوده شده، ممکن است روز دوشنبه (19 تیر، 9 ژوئیه) با قطعی اینترنت مواجه شوند. به رغم هشدارهای متخصصان امنیت شبکه‌، اکنون هزاران سیستم و شبکه کامپیوتری در سراسر جهان به این ویروس آلوده شده‌اند.

این ویروس که FBI مدعی کشف آن شده است در ابتدا چندان مخرب به نظر نمی‌رسید و در روزهای گذشته، هشدارها نسبت به ماهیت این ویروس و راه‌های مقابله با آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. بطوریکه کاربران باید با تماس با ISPها یا با استفاده از ابزارهای مخصوص، این ویروس را از سیستم‌ها پاک کنند.

بسیاری از شرکت‌های خدمات‌دهنده اینترنت پیام‌های ویژه‌ای برای کاربران فرستاده‌اند و پلیس فدرال آمریکا (FBI) هم ­وب‌سایتی راه‌اندازی کرده که به کاربران کمک می‌کند تا به‌صورت آنلاین بتوانند سیستم خود را اسکن کنند و بفهمند که سیستم‌شان در دام DNS Changer گرفتار شده یا نه.

سیستم‌های آلوده به این ویروس، روز دوشنبه امکان آنلاین شدن نخواهند داشت. کاربران این سیستم‌ها باید با تماس با خدمات‌دهنده اینترنت، یا با ابزارهای مخصوصی که برای این کار طراحی شده، این ویروس را از سیستم خود پاک کنند تا بتوانند بار دیگر به اینترنت وصل شوند.

بر اساس گزارش FBI بیش از 277 هزار کامپیوتر در کشورهای گوناگون جهان به این ویروس آلوده شده‌اند. در ماه آوریل تعداد سیستم‌های آلوده به DNS Changer از مرز 360 هزار هم گذشته بود، اما با به‌کار بستن توصیه‌های امنیتی متخصصان، اکنون از تعداد قربانیان بالقوه آن کاسته شده است.

از این تعداد، نزدیک به 64 هزار سیستم آلوده در آمریکا قرار دارند. در کانادا هم بیش از 25 هزار سیستم به این ویروس آلوده شده بودند، اما مسئولان ارتباطات این کشور با پخش توصیه‌های امنیتی در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تعداد سیستم‌های آلوده را به 7 هزار رساند‌ه‌اند.

نشر ویروس از طریق کلیک روی دام‌های تبلیغاتی

پس از کشف DNS Changer مشخص شد که سیستم‌های آلوده به این ویروس، در هنگام اتصال به اینترنت کندتر عمل می‌کردند، اما نشانه‌ای از آسیب‌های جدی امنیتی بروز نیافته بود. هکرهای استونیایی با طراحی دام‌های تبلیغاتی، بیش از 570 هزار کامپیوتر در سراسر جهان را هدف حمله سایبری خود قرار داده بودند.

فیس‌بوک و گوگل هم پیغام‌های ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی به کاربران درباره این ویروس طراحی کرده‌اند.

ماموران FBI که مدعی کشف این ویروس هستند دریافتند که اگر بخواهند سرورهای متصل به این ویروس را قطع کنند، کاربران سیستم‌های آلوده به DNS Chnger امکان اتصال به اینترنت را برای مدتی از دست خواهند داد.

کاربرانی که از آلوده بودن سیستم خود به این ویروس بی‌اطلاع‌اند، در معرض تهدیدهای امنیتی بزرگ‌تری قرار می‌گیرند؛ چون DNS به صورت اتوماتیک آنتی‌ویروس و نرم‌افزارهای امنیتی موجود در سیستم را غیرفعال می‌کند.

***• چگونه از عدم آلودگی DNSChanger مطمئن شویم؟***

با استفاده از ابزار (DNS changer Eye chart 1) به سادگی می‌توانیم از آلودگی ابزار و یا عدم آلودگی ابزار و مسیرهای مورد استفاده برای اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنیم. با مراجعه به صفحه اینترنتی این ابراز، ( http://dns-ok.us
) اگر با یک پنجره بزرگ سبز رنگ مواجه شدید رایانه شما به ویروس DNS changer آلوده نیست.


www.Parsiblog.com


امّا در صورت مشاهده پنجره قرمز رنگ رایانه و یا یکی از مسیرهای دسترسی شما، به اینترنت، ‌آلوده به این بدافزار خطرناک است که باید در اولین فرصت نسبت به پاکسازی آن اقدام کنید.

در همین رابطه PandaLabs، لابراتوارهای امنیتی شرکت پاندا اعلام کرده است که برای پاکسازی ویروس DNSChanger، می‌‌توانید از انواع نرم‌افزارهای قدرتمند ضدویروس مانند Cloud Antivirus و یا ابزار مکمل ضدبدافزار مانند Panda ActiveScan که با هر نوع ضدویروس فعلی نصب شده در سیستم شما سازگار هستند، استفاده کنید و صحت تنظیمات دسترسی خود به اینترنت را از طریق تماس با شرکت‌های سرویس دهنده اینترنت، ‌بررسی کنید. اما به هر حال، متأسفانه در برخی موارد به علت شدت آلودگی، برخی از کاربران ناچار به تعویض سیستم‌های عامل خود می‌شوند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » mastane_j ( یکشنبه 91/4/18 :: ساعت 8:41 صبح )

<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سال جدید
سال نو مبارک
روز پزشک گرامیباد
رمضان...
میلاد نور مبارک.......
اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز
27رجب عید مبعث پیامبر اکرم (ص)بر تمامی مسلمانان مبارک
اشیایی پرکاربرد که کثیفتر از کاسه توالت هستند!
7 نکته درباره آلرژی
4 قانون در مصرف دارو
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 313
>> بازدید دیروز: 836
>> مجموع بازدیدها: 3324455
» درباره من «

سروش دل
مدیر وبلاگ : دکتر سارا[1786]
نویسندگان وبلاگ :
dr shohre  khanom
dr shohre khanom[154]
mastane_j[492]
iman_karami
iman_karami[197]
ehsan[50]
بی نام ونشون ...[263]
mohsen_f[201]
دکتر بیگدلی[404]
دکتر سلیمی راد
دکتر سلیمی راد[350]

پزشک هستم که آرزو دارم بتوانم از تخصصم در جهت کمک به همنوعم به نحو احسن استفاده کنم و بیاری خدا دردی از دردهای بیماران دردکشیده را از تن رنج کشیده اشان کم کنم ....

» پیوندهای روزانه «

دستورات دارویی [73]
استار دانلود [88]
سراب بهاییت [48]
همنشین [24]
سایت امام علی (ع) [64]
سایت امام علی (ع) [29]
تالارهای گفتمان کشف الیقین [31]
وب سایت ختم قرآن مجید [24]
سایت پاسخ به سوالات و شبهات(ایت الله انصاریان) [56]
سایت امام رضا(ع) [94]
پزشکان بدون مرز [78]
احادیث وروایات [174]
لبیک [30]
وب سایت شهید اوینی [83]
وب سایت تبیان [124]
[آرشیو(18)]

» آرشیو مطالب «
نوشته های روزانه
اخبار
ایام شهادت مولای دوجهان
مناجات
ضرب المثل
حدیث
حکایت
اس ام اس
مطالب علمی_پزشکی
امام عصر جانم بفدایت
نوشته های مذهبی
دلنوشته ها
متفرقه
اشعار
دانستنیها
نکته ها
بسیج
طنز وشوخی
هنر
تابستان 1387
زمستان 1386
مهر 1387
پاییز 1386
دی 1387
بهمن 1387
زمستان 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 89
مرداد 1389
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
دی 90
آذر 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
مرداد 91
تیر 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
تیر 92
خرداد 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
EMOZIONANTE
upturn یعنی تغییر مطلوب
عاشق آسمونی
من وآینده من
عاشقان
عشق و شکوفه های زندگی
ترنم یاس
اگه باحالی بیاتو
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
در انتظار آفتاب
خورشید تابنده عشق
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
***جزین***
لــبــخــنــد قـــلـــم
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دختر بهار
موضوعات اقتصادی
آخرالزمان و منتظران ظهور
لیلای بی مجنون
سید علی خامنه ای
عشق سرخ من
قل هوالله احد
نگاهی به اسم او
نگاهی به اسم او
قعله
دارالقران الکریم جرقویه علیا
alone
منتظر ظهور
علی اصغربامری
نظرمن
افســـــــــــونگــــر
یکتاز
جاده های مه آلود
hamidsportcars
*پرواز روح*
عصر پادشاهان
منتظرظهور
سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید
بندیر
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سجاده ای پر از یاس
سرباز ولایت
شقایقهای کالپوش
لنگه کفش
نهان خانه ی دل
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بچه مرشد!
سکوت ابدی
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
کلبه درویشی
•°•°•دختـــــــــــرونه هـــای خاص مــــــــــــن•°•°•
سرای اندیشه
SIAH POOSH
بلوچستان
خندون
هم نفس
صندلی داغ پارسی بلاگ
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
آسمون آبی چهاربرج
محفل آشنایان((IMAN))
پر پرواز
آخرین روز دنیا
ورود ممنوع
.:: مرکز بهترین ها ::.
KING OF BLACK
در دوران بـــرزخی ...
►▌ استان قدس ▌ ◄
حنا، دختری با مقنعه
پرپر
نگارستان خیال
جبهه وبلاگی غدیر
مهر بر لب زده
SELENA MARIE GOMEZ
نغمه ی عاشقی
MNK Blog
هفت خط
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
رقصی میان میدان مین
.:: رایحه ::.
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
پژواک
نزار تنها بمانم
شهرستان بجنورد
یک کلمه حرف حساب
سرچشمـه فصـاحت و بلاغت
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
بی سر و سامان
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
هیات محبان بقیه الله عجل الله تعالی (شهرک آب ساری)
حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد
آقاشیر
بازی موبایل،بازی جاوا،بازی سیمبین،دانلود بازی موبایل های جدید
اتشنشانی بنادر کشور
web4life
صراط مستقیم
برترین عاشقانه ها و عکس ها
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
خلوت من
نمایندگی دوربین های مداربسته
محب علی
۩۞۩ السلام علیکم یا اهل بیت النبوه ۩
کلبه عشق
نیمکت آخر
بانک اطلاعات ترفند های موبایل وکامپیوتر
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
تنهایی......!!!!!!
دریــــــــای نـــور
شادیهای کوچک یک خانم خانه دار
تکنولوژی کامپیوتر
یادداشتها و برداشتها
اطلاعات عمومی
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جاده خاطره ها
هستی تنهاااااا.....
سارا احمدی
معیار
امام زمان
ایساکو -فروشگاه برتر-مسیبیان
سکوتی پرازصدا
xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
مــــــ هـــــ ر بـــا ن
تراوشات یک ذهن زیبا
هر چی بخوای
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
بادصبا
زنبور درمانی در جهان
جاده مه گرفته
فرق بین عشق و دوست داشتن
ایران اسلامی

تبسمـــــــــــــــی به ناچار
ماتاآخرایستاده ایم
وب سایت روستای چشام (Chesham.ir)
جـــــــــــــــــــــــــذاب
.:: رمز موفقیت ::.
نرگس 1
اس ام اس جوک SMS jok
عکس سرا + جام جهانی 2010
O2H-SMS
منتظر مفرد مذکر غایب
پاتوق دوستان
بنده ی ناچیز خدا
محقق دانشگاه
فقط عاشق ها وارید شوند.................منامن
سلام آقاجان
ردِ پای خط خطی های من
منطقه آزاد
دوستدار علمدار
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
به امید او
هگمتانه
محمدمبین احسانی نیا
انسان جاری
زمزمه های تنهایی من...
برای اولین بار ...
حلقه منتظران
نمکستان
واقعه
اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
*×*عاشقانه ای برای تو*×*
دهیاری روستای آبینه(آبنیه)
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
خون شهدا
دلداده
ایهاالناس بدانید گدای حسنم
رازهای موفقیت زندگی
«نجوای شبانه»
عشق آباد شهرمن
تازه ترین ها
بچه های خدایی
تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول
شبستان
دل شکسته
یکی هست تو قلبم....
برادران شهید هاشمی
تفریحی
welcome to my profile
یامهدی
دل نوشته
har an che az del barayad
آدمکها
خدا، یه کاری کن ...
اسطوره عشق مادر
دانلود هر چی بخوایی...
نور
S&N 0511
**عاشقانه ها**
اتاق آبی
پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب
الهگان
صدای سکوت
(بنفشه ی صحرا)
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
یادداشت های من
توشه آخرت
✘ Heart Blaugrana
در غزل فلسفه ی چشم تو در زیر سوالم
ترخون
عشق پنهان
Manna
دریایی از غم
Deltangi
ساحل نشین اشک
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک دلـــــــــــــــــــتنگی
یه دختره تنها
غدیریه
ورزشهای رزمی
رونوشت /سرنوشت.زارچ/سرچشمه فضیلت ها/یادداشت های احمد ترابی زارچی
خنده بازار
گل همیشه نازم
گل خشک
گلهای یاس
مهاجر
جیغ بنفش در ساعت 25
بچه های باخرز
نت سرای الماس
ستاره طلایی
السلام علیک یا حبیبی یا رسول الله !
مردود
عمو همه چی دان
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما

جام جهان نما
خاطرات من و دکترم
نه/ دی/ هشتاد و هشت
behtarinamkhoda
فقط خدا
COMPUTER&NETWORK
سیرت پیشگان
دختر و پسرای ایرونی
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
شاه تور
متین
هر چی تو فکرته
Note Heart
ستاره سهیل
غزلیات محسن نصیری(هامون)
ღღ♥دنیای بارانی♥ღღ
خط سوم
کلبه حقیرانه من
پاتوق دخترها
wanted
بهونه های بارونی
دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا....
همه چیز از همه جا
یه کم فکر کنیم...!
اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مانه وسملقان
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد
دانلود کتاب
جواد قدرتی javadghodrati
شادِ شاد
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
ژئوماتیک
رویابین
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
نجوای عاشقانه
وفا
کیمیا
اخراجیها
کشکول
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
شعر و شکر ...
عشق پاک
نوری چایی_بیجار
هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره)
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
دل نوشته های مائده
روزهای عاشقی یک سیب
نمی دونم بخدا موندم
نیلوفر مرداب
حباب زندگی

» صفحات اختصاصی «
گاهی به نگاهت نگاه کن !
هیچ میدونی یکی هست که مراقبمونه ؟؟
خوشبختی یک سفر است
اس ام اس تبریک عید فطر
بهترین مفهوم زندگی = زیستن
تاثیر بچه دار شدن بر مردان
چطور چربی بیشتری بسوزانید ؟
فنون آرایش صحیح بابی بروان
۱۴ میان وعده ای که چاق کننده نیست
چگونه پوستمان را جوان نگه داریم ؟
راز شخصیت شما در چهره تان نهفته است :
روش برخورد با کسانی که خود را عقل کل می دانند !
خیر بیبینی این شب چله مادر !
بیست و یک جمله انرژی زا از آنتونی رابینز
با آگاهی زندگی کنید
خیر بیبینی این شب چله مادر !
روز مادر مبارک
دعای هر روز ماه مضان
22 بهمن مظهر ایستادگی وحضور همیشگی ملت ایران است

» لوگوی لینک دوستان «







» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» طراح قالب «

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.